Subject: FW: Ojapera metsaparandusobjekti rekonstrueerimise projekt - Tagasiside 06.12.2023
From: Triinu Mänd <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Dec 2023 14:08:54 +0200

Palun registreerida korrigeeritud projekt.

Viimane Delta viide 7.1-2/23/20945-2

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, December 7, 2023 6:12 PM
To: Triinu Mänd <[email-masked]>
Subject: RE: Ojapera metsaparandusobjekti rekonstrueerimise projekt - 
Tagasiside 06.12.2023

Tere!

Tiit Korn täiendas joonist ning allkirjastas uuesti.

Manuses projekt allkirjastamiseks.

Lugupidamisega,

Martin Malm

Projekteerija

Inseneribüroo Urmas Nugin OÜ

58 414 501

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Kuupäeval kolmapäev, 06. detsember 2023 at 11:48, kirjutas Triinu Mänd < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>:

Tere

Saatsin truubi vahetuse majasiseselt üle vaatamisse ja üldjoontes on sobiv.

Üks väike täiendus tuleb siiski teha - kuna truup on meetrine siis peaks see 
olema tähistatud kolme kollase postiga (vastavalt juhendile).

Seega palun teha ülaltoodud täiendus ja pakkida kogu projekt koos truubi 
vahetusega kokku ja esitada uuesti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Triinu Mänd

peaspetsialist

planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 5830 3908

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Martin Malm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, December 5, 2023 11:05 AM
To: Triinu Mänd <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Ojapera metsaparandusobjekti rekonstrueerimise projekt - 
Tagasiside 27.10.23

Tere!

Kaasasime teedeinsener Tiit Korn-i, kes kontrollis ning allkirjastas meie 
koostatud projektlahenduse. Allkirjastatud joonised leitavad manusest.

Lugupidamisega,

Martin Malm

Projekteerija

Inseneribüroo Urmas Nugin OÜ

58 414 501

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Triinu Mänd [ <mailto:[email-masked]> 
mailto:[email-masked]]
Sent: Friday, October 27, 2023 8:25 AM
To: Martin Malm < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Ojapera metsaparandusobjekti rekonstrueerimise projekt - 
Tagasiside 27.10.23

Teie  03.10.2023

Meie 27.10.2023 nr 7.1-2/23/20945-2

Martin Malm

Inseneribüroo Urmas Nugin OÜ

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Esitasite Transpordiametile kooskõlastamiseks INSENERIBÜROO URMAS NUGIN OÜ 
töö nr 2022066 „OJAPERA METSAPARANDUSOBJEKTI REKONSTRUEERIMISE PROJEKT“ 
(edaspidi projekt).

Projekti materjalide põhjal tuvastasime rekonstrueeritaval alal puutumuse 
riigiteega nr 24181 Abja-Paluoja - Sarja – Tõlla km 12,68-13,20. Muuhulgas 
nähakse ette riigitee km 12,68 aluse truubi rekonstrueerimine.

Transpordiamet on 12.04.2022 kirjaga nr 7.1-2/22/6653-2 kooskõlastanud 
Põllumajandus- ja Toiduameti projekteerimistingimuste eelnõu Mulgi vallas 
Sarja ja Räägu külas Ojapera maaparandussüsteemi ehitiste ja teede 
rekonstrueerimiseks.

Tutvunud esitatud materjalidega (seletuskiri, joonised) ja koondanud 
Transpordiameti sisese tagasiside, ei pea me võimalikuks materjale esitatud 
kujul kooskõlastada ning esitame informatsiooni, oma märkused ja ettepanekud 
Projekti täiendamiseks riigitee piirides (EhS § 99 lg 3):

1.	Avalikult kasutatavatele teedele projekti koostamiseks ja ehitamiseks on 
nõutav vastava tegevusala kvalifikatsioon (EhS § 24). Kaasata 
projekteerimisse pädev spetsialist ja uuesti saatmisel allkirjastada 
lahendus pädeva spetsialisti poolt.
2.	Teemaal või riigitee kaitsevööndis tuleb rajatise projekt koostada 
geodeetilisel alusplaanil. Alusplaan peab olema mõõdistatud piisavas 
ulatuses, mis võimaldab projekti koostada ja kontrollida.
3.	Näidisena võib kasutada Transpordiameti põhitee truubi tüüpjoonist madala 
mulde korral (manuses).
4.	Rekonstrueeritav truup asub viraažil ning tulenevalt eeltoodust ei saa 
antud kohas riigiteel olla kahepoolset põikkallet:

5.	Käesolevalt on tegemist kruuskattega riigiteega. Tulenevalt eeltoodust on 
tee katendi konstruktsioon kogu mulde laiuses (pole teepeenraid).

6.	Truubi pikilõikel näidata riigitee nõlva kalle. Juhime tähelepanu, et 
nõlva kalle võib olla 1:1,5 või 1:2.

7.	Truubi otsaku kindlustus peab olema olemasoleva nõlvaga tasa (ei tohi 
astet sees olla).
8.	Materjalide uuesti saatmisel lisada .dwg formaadis asendiplaani joonis.

Palume viia sisse eeltoodud muudatused ja saata korrigeeritud 
projektmaterjalid uuesti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Triinu Mänd

peaspetsialist

planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 5830 3908

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Martin Malm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, October 3, 2023 3:52 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Ojapera metsaparandusobjekti rekonstrueerimise projekt

Tere!

Koostame Riigimetsa Majandamise Keskuse tellimusel rekonstrueerimis- ja 
ehitusprojekti „OJAPERA METSAPARANDUSOBJEKTI REKONSTRUEERIMISE PROJEKT“. 
Vastavalt projekteerimistingimustele tuleb projekt kooskõlastada 
Keskkonnaametiga.

Objekti asukoht – Viljandi maakond, Mulgi vald, Sarja ja Räägu küla.

Kirjale on lisatud projekt koos kaaskirjaga. Palun tutvuda meie poolt 
koostatud projektiga ja esitada omapoolsed seisukohad projektlahenduse 
kohta. Kui tekib täiendavaid küsimusi siis võib helistada tööpäeviti 
telefonil 7 303 735 või e-maili teel  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked].

Lugupidamisega,

Martin Malm

Projekteerija

Inseneribüroo Urmas Nugin OÜ

58 414 501

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]